خرید و فروش فلزیاب شرکت زرشناسان

نمایندگی خرید و فروش فلزیاب شرکت زرشناسان

خرید و فروش فلزیاب شرکت زرشناسان

نمایندگی خرید و فروش فلزیاب شرکت زرشناسان

قیمت سیمپلکس پلاس

قیمت سیمپلکس پلاس

قیمت سیمپلکس پلاس | فلزیاب سیمپلکس پلاس یکی از محصولات برتر شرکت نوکتا ماکرو ترکیه می باشد با داشن طراحی، شکل و شمایل متنوع یکی از پرفروش ترین محصولات این شرکت می باشد.

که می­ تواند تا عمق مناسبی زمین را شناسایی کند و تمامی اهداف موجود در زیر خاک اعم از فلزات با ارزش را با تفکیک نوع فلز با بوق و صدا کشف نماید.
فلزیاب +SIMPLEX دارای دو کویل می باشد که پک استاندارد تک کویل بوده و کویل بزرگ را باید به صورت جدا تهیه نمائید.

همچنین عملکرد این سیستم به صورت نقطه زن پالسی (بوقی) بوده و می­تواند فلزات داخل زمین را به صورت بوق و تفکیک عددی از همدیگر جدا نماید، تا اپراتور بتواند تصمیم گیری بهتری انجام دهد.

قیمت فلزیاب سیمپلکس پلاس به نسبت دیگر محصولات دیگر شرکت ها از قیمت معقول و کیفیت مناسبی برخوردار است که با توجه به عملکرد آن می­توان جزو دستگاه های خیلی خوب قلم داد نمود.

این دستگاه با توجه به ضد آب بودن می­توان در بسیاری از زمین های خیس مورد استفاده قرار دهیم و بدون هیچ مشکلی از هیچ استفاده کنیم.

فلزیاب سیمپلکس پلاس یکی دیگر از سکه یاب و طلایاب های شرکت نوکتا در کشور ترکیه می­ باشد و با استفاده از ویژگی های خاص خود در بین مشتری ها دارای محبوبیت زیادی است در این مقاله قصد داریم تمامی توضیحات را در مورد فلزیاب +SIMPLEX را بدهیم تا افرادی که قصد خرید فلزیاب را دارند به راحتی بتوانند تصمیم گیری کنند.

دستگاه سیمپلکس پلاس سیمپلکس پلاس یکی از دستگاه هایی است که به تمامی افراد مبتدی و حتی متخصص پیشنهاد می­ شود چون کار کردن با آن ساده است، یکی از دستگاه های پیشرفته است که به نسبت قیمت آن دارای عمق زنی عالی و ویژگی های بالایی می­ باشد.

دستگاه سیمپلکس پلاس در هنگام کاوش و نزدیک شدن به اهدافی چون : سکه، طلا، فلزهای گرانبها و قیمتی و جواهرات سریع واکنش نشان می ­دهد و با استفاده از صدا و بوق کاوشگر را از وجود اشیاء با خبر می­ کند وجود سیستم های حذف نویز مزاحم در درون زمین از ویژگی های دیگر این دستگاه می­ باشد.

ضد آب بودن از ویژگی های خوب دستگاه سیمپلکس پلاس شرکت ماکرو نوکتا است، که کاوشگران می ­توانند در ساحل شن های مرطوب و زیر آب تا 3 متر دستگاه را قوطه ور کنند و دنبال اهداف خود باشند این دستگاه مجهز به فیلتر گرد و غبار است و در مکان هایی که اشغال و خاک زیاد است به مشکل بر نمی­ خورد.

ویژگی های دیگر این دستگاه هنگام شکار اهداف به صورت خودکار در زمین تعادل می­ شود و نیازی به تنظیم ندارد همچنین هنگام کاوش آهن و فلزهای بی ارزش را فیلتر می­ کند.



فلزیاب نقطه زن

  • کویل ضد آب DD جستجو 28 سانتی متر / 11 اینچ (SP28) و روکش
  • کابل شارژ و داده USB
  • 6.3 میلی متر (1/4 “) آداپتور هدفون – SIMPLEX+ تنها
  • Simplex کلاه لبه دار – SIMPLEX+ فقط WHP
  • هدفون بی سیم 2.4 گیگاهرتزی نسخه سبز – SIMPLEX+ فقط WHP
  • کتابچه راهنمای کاربر
  • نحوه کارکرد به صورت vlf
  • حالت های جستجوی اهداف (میدان / پارک 1 / پارک 2 / ساحل / تمام فلزات)
  • تعداد آهنگ های صوتی شامل 3
  • فیلتر،ارتعاش و تغییر فرکانس را دارد
  • حالت های تنظیم حساسیت 6 سطح
  • سیم پیچ جستجوی ضد آب DD – 28 سانتی متر / 11 اینچ (SP28)
  • دارای نور پس زمینه و چراغ قوه
  • وزن حدود1.3 گیلو گرم
  • باتری پلیمر لیتیوم 2300mAh
فلزیاب نقطه زن


عمق زنی فلزیاب سیمپلکس

عمق دستگاه های فلزیاب از نکات بسیار مهمی است که باید به آن توجه کرد البته بعضی از افراد اغراق نمایی می­کنند و عمق بیشتری را به مشتری می­ دهند که این کار اشتباه است.

باید مشتری بداند دستگاهی که خریداری کرده است نهایت تا چه عمقی اهداف را شناسایی می­ کند. می توانیم عمق فلزیاب سیمپلکس ماکرو نوکتا نهایت تا 1.5 متر است و بیشتر از این توانایی کاوش ندارد.

عمق کاوش و مفید فلزیاب سیمپلکس پلاس به عوامل مختلفی بستگی دارد که اجسام درون زمین هر چقدر بزرگ تر باشد این سیستم قادر است در عمق ها عمیق­تر کاوش کند و هر چقدر جسم کوچک تر باشد به عنوان مثال فقط یک سکه در عمق های زیر 1 متر می ­تواند شناسایی کند.

ضد آب بودن کویل و یا لوپ های این سیستم باعث می شود که محدودیت در هیچ مکانی را برای کاوشگران ایجاد نکند همچنین از لحاظ عمق زنی هم به نسبت قیمتی که دارد بهترین عملکرد را دارد.

فلزیاب سیمپلکس نسبت به سیستم های رقیب و رنج قیمتی خود بهترین انتخاب برای کاوشگران است و به راحتی می توانند این فلزیاب را خریداری کنند و بهترین عملکرد و بازدهی را بهره ببرنند.

برای خرید فلزیاب و ارتقا دستگاه مورد نظر خود با شرکت آسیامدرن در ارتباط باشید، تا از خدمات ویژه این شرکت بهره­ مند شوید.

 

خدمات پس از فروش شرکت آسیامدرن :

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن فلزیاب مولتی کروزر

حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که فلزیاب را از آن خرید

میکنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید

احتیاج به قطعه و یا آموزش داشتید بتوانید با شرکت

مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید فلزیاب خود را ارتقا دهید.

پس از انتخاب فلزیاب مورد نظر ما در سریع ترین زمان

ممکن سفارش شما را در هر کجای ایران باشید به شما خواهیم رساند. تمامی محصولات این شرکت دارای

گارانتی پشتیبانی و خدمات پس از فروش می باشد.خدمات پس از فروش شرکت دنیای فلزیاب از

قبیل پاسخ گویی تلفنی و حضوری به مشتریان برای رفع اشکال در

کار کردن اپراتور با دستگاه یا مشاوره در زمینه های دیگر است.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.